Ingrida Mereckaitė, LEU vaikų darželio „Mažųjų akademija“ pavaduotoja ugdymui, rekomenduoja.
Suprasti ir tikslingai reaguoti į šiuolaikinio vaiko poreikį mokytis ir ugdyti mokėjimo mokytis kompetenciją – iššūkis pedagogui! Prieš eidamas į mokyklą vaikas dar nežino, ko tikėtis, tačiau turi begalinį norą išmokti ir sužinoti. Šios sukurtos užduotys tiesiogiai apeliuoja į prigimtinius vaiko poreikius: tirti, atrasti, patirti sėkmę. Kiekviena užduotis leidžia netgi dar nemokančiam skaityti vaikui ieškoti atsakymo, suprasti užduotį. Šiame vizualizacijų amžiuje tikslingos ir aiškios iliustracijos padeda vaikams anksti kurti mokymosi strategijas. Toks užduočių stilius pagrindžia valstybiniame kontekste keliamą mokėjimo mokytis kompetenciją. Nuotaikingos ir spalvingos užduotys visada didina vaikų motyvaciją, kuri daro tiesioginę įtaką proceso sėkmingumui. Technologijų naudojimas jau ankstyvame amžiuje yra dažnas reiškinys, tačiau toks vaikų mokymosi būdas skatina medijas naudoti tinkamai, tobulėjimo tikslams. Šis užduočių rinkinys – puiki pagalba pedagogui, siekiančiam kiekvieno vaiko asmeninio tobulėjimo, nes užduotis galima diferencijuoti net keliais etapais. Be to, surinkta mokomoji medžiaga atitinka Priešmokyklinio ugdymo programoje siekiamus tikslus. Sukurtos EMA pratybos besiruošiantiems į mokyklą vaikams šiuos metus papildys prasmingu ir smagiu mokymosi laiku!
Užduotis kūrė puiki komanda: patyrę mokytojai praktikai, turintys autorinio darbo ir standartizuotų testų rengimo patirties. Susipažinkite su specialistais ir jų pagrindinėmis nuostatomis kuriant šią priemonę.