Informatika

Užduočių turinys rengtas pagal pradinio ugdymo informatikos bendrosios programos metmenis (2018).

Užduočių autoriai ir recenzentai

Užduotis kūrė puiki komanda: patyrę mokytojai praktikai, turintys autorinio darbo ir standartizuotų testų rengimo patirties. Susipažinkite su specialistais ir jų pagrindinėmis nuostatomis kuriant šią priemonę.

EMA elektroninės mokymosi aplinkos autoriai: Rūta Filončikienė
Nėra didesnio atlygio už darbą, kaip besišypsančios ir smalsumu degančios mokinių akys, sužinojus, išmokus, įveikus kažką naujo ir įdomaus.
Rūta Filončikienė
VGTU inžinerijos licėjaus pradinių klasių mokytoja ekspertė
Tarptautinių projektų dalyvė, mokomųjų, metodinių priemonių autorė, sertifikuota mentorė, konferencijų dalyvė ir pranešėja, seminarų lektorė, straipsnių periodiniuose leidiniuose autorė.
EMA elektroninės mokymosi aplinkos autoriai: Lina Venskutė
Norint pradėti integruoti IT turinį mokykloje, reikia suprasti ir susitarti, kas tai yra informatinis mąstymas. Juk kartais net nepastebime, kad valgydami pusryčius ir laikydamiesi tam tikros sekos sukuriame pusryčių algoritmą – nuolat pasikartojantį veiksmą.
Lina Venskutė
Vilniaus "Žiburio" pradinės mokyklos direktorė, pradinių klasių mokytoja ekspertė, Vilniaus kolegijos dėstytoja
Seminarų lektorė, konferencijų organizatorė, dalyvė ir pranešėja, mokomųjų priemonių autorė, sertifikuota mentorė, Vilniaus kolegijos matematikos didaktikos dėstytoja.
EMA elektroninės mokymosi aplinkos autoriai: Darius Ratkevičius
Tikiu, kad šios užduotys lengvai ir įdomiai padės ugdyti mokinių informatinį mąstymą ir kompetencijas, kurios yra svarbios ne tik šiandien, bet ir ateityje.
Darius Ratkevičius
UAB „E. mokykla“ IT skyriaus vadovas
Sistemų emapamokos.lt ir egzaminatorius.lt sumanytojas ir kūrėjas.

Užduočių ir vertinimo instrukcijų pavyzdžiai




Užduočių turinys rengtas pagal pradinio ugdymo informatikos bendrosios programos metmenis (2018).

Užduočių autoriai ir recenzentai

Užduotis kūrė puiki komanda: patyrę mokytojai praktikai, turintys autorinio darbo ir standartizuotų testų rengimo patirties. Susipažinkite su specialistais ir jų pagrindinėmis nuostatomis kuriant šią priemonę.

EMA elektroninės mokymosi aplinkos autoriai: Rūta Filončikienė
Nėra didesnio atlygio už darbą, kaip besišypsančios ir smalsumu degančios mokinių akys, sužinojus, išmokus, įveikus kažką naujo ir įdomaus.
Rūta Filončikienė
VGTU inžinerijos licėjaus pradinių klasių mokytoja ekspertė
Tarptautinių projektų dalyvė, mokomųjų, metodinių priemonių autorė, sertifikuota mentorė, konferencijų dalyvė ir pranešėja, seminarų lektorė, straipsnių periodiniuose leidiniuose autorė.
EMA elektroninės mokymosi aplinkos autoriai: Lina Venskutė
Norint pradėti integruoti IT turinį mokykloje, reikia suprasti ir susitarti, kas tai yra informatinis mąstymas. Juk kartais net nepastebime, kad valgydami pusryčius ir laikydamiesi tam tikros sekos sukuriame pusryčių algoritmą – nuolat pasikartojantį veiksmą.
Lina Venskutė
Vilniaus "Žiburio" pradinės mokyklos direktorė, pradinių klasių mokytoja ekspertė, Vilniaus kolegijos dėstytoja
Seminarų lektorė, konferencijų organizatorė, dalyvė ir pranešėja, mokomųjų priemonių autorė, sertifikuota mentorė, Vilniaus kolegijos matematikos didaktikos dėstytoja.
EMA elektroninės mokymosi aplinkos autoriai: Darius Ratkevičius
Tikiu, kad šios užduotys lengvai ir įdomiai padės ugdyti mokinių informatinį mąstymą ir kompetencijas, kurios yra svarbios ne tik šiandien, bet ir ateityje.
Darius Ratkevičius
UAB „E. mokykla“ IT skyriaus vadovas
Sistemų emapamokos.lt ir egzaminatorius.lt sumanytojas ir kūrėjas.

Užduočių ir vertinimo instrukcijų pavyzdžiai





Mokytojau, išbandykite nemokamai

Naujiems naudotojams
Registruotis dabar
Registruotiems
Prisijungti