Pagal ugdymo programą šioje temoje vaikas:
Nurodo, ką vadiname skaitiniu reiškiniu ir jo reikšme.
Nurodo, kokia tvarka atliekami skaitinių reiškinių veiksmai.
Sprendžia uždavinius, apskaičiuodami skaitinių reiškinių reikšmes.
Sprendžia uždavinius, teiginius užrašydami reiškiniu ir apskaičiuodami jo reikšmę.
Pasinaudokite vadovėliuose pateikta teorine medžiaga. Vadovėlio puslapiai
Pagal ugdymo programą šioje temoje vaikas:
Apibūdina kvėpavimo procesą.
Nurodo, kad kvėpavimo metu energija išskiriama iš maisto medžiagų.
Apibūdina kvėpavimo reikšmę gyviems organizmams.
Susieja fotosintezės ir kvėpavimo procesus.
Pasinaudokite vadovėliuose pateikta teorine medžiaga. Vadovėlio puslapiai
Pagal ugdymo programą šioje temoje vaikas:
Atpažįsta būdvardį ir jo reikšmę.
Nusako būdvardžio gramatinius požymius.
Taisyklingai linksniuoja ir vartoja būdvardį tekste, derindamas su daiktavardžiu.
Atpažįsta būdvardžio įvardžiuotines formas.
Pasinaudokite vadovėliuose pateikta teorine medžiaga. Vadovėlio puslapiai
Naujas užduotis įkelsime du kartus per savaitę. Sužinokite apie jas pirmieji!