Pagal ugdymo programą šioje temoje vaikas:
Paaiškina, kaip renkami ir vaizduojami duomenys.
Surašo duomenis lentelėje pagal požymius.
Perkaito informaciją, pateiktą stulpelinėje ir skritulinėje diagramoje ar dažnių lentelėje.
Sprendžia uždavinius, siedami dažnių lentelėje ir diagramoje pateiktus duomenis.
Pasinaudokite vadovėliuose pateikta teorine medžiaga. Vadovėlio puslapiai
Pagal ugdymo programą šioje temoje vaikas:
Pateikia medžiagų tausojimo kasdieniame gyvenime galimybių pavyzdžių.
Palygina įvairių buityje naudojamų medžiagų naudingas ir žalingas žmogui ypatybes.
Pasinaudokite vadovėliuose pateikta teorine medžiaga. Vadovėlio puslapiai
Pagal ugdymo programą šioje temoje vaikas:
Nurodo, kad kalbos dalys yra kaitomos ir nekaitomos.
Atpažįsta tekste daiktavardį, būdvardį, veiksmažodį, prieveiksmį (laiko, vietos, būdo), prielinksnį, jungtuką, jaustuką, ištiktuką.
Nurodo daiktavardžio, būdvardžio, veiksmažodžio gramatinius požymius.
Taisyklingai rašo linksnių (ir įvardžiuotinių formų), asmenų galūnes, veiksmažodžio laikų ir nuosakų priesagas bei galūnes, prieveiksmio priesagas, laipsnių priesagas.
Taisyklingai vartoja prielinksnius „pas“, „į“, „per“, „ant“.
Pasinaudokite vadovėliuose pateikta teorine medžiaga. Vadovėlio puslapiai
Naujas užduotis įkelsime du kartus per savaitę. Sužinokite apie jas pirmieji!