Auginate mokinį ar mokinę? Manote, kad per mažai dėmesio skiriama jo individualizuotam mokymui, tačiau suprantate, kad tai sudėtinga, kai klasėje 20 ar net daugiau vaikų?
Galvojate, kad neteisinga, kai visi vaikai sprendžia tas pačias užduotis, kai gabiam vaikui yra per lengva ir nuobodu, o tam, kuriam sekasi sunkiau – per sudėtinga?
Būtent dėl šios priežasties sukūrėme elektroninę mokymosi aplinką EMA, kuri leidžia mokytojams pažinti kiekvieną vaiką ir skirti individualias užduotis atsižvelgiant į kiekvieno vaiko žinias ir gebėjimus.
Kas yra EMA?
EMA – tai elektroninė mokymosi aplinka, kuri leidžia diferencijuoti ir individualizuoti mokymo(si) procesą ir suteikia interaktyvią motyvavimo sistemą. Elektroninė mokymosi aplinka skirta mokiniams, besimokantiems matematikos, lietuvių kalbos, anglų kalbos, gamtos ir žmogaus, pasaulio pažinimo, biologijos, istorijos bei geografijos dalykų.
Kas yra „EMA pamokos“?
„EMA pamokos“ – priemonė yra siūloma kaip alternatyva popieriniam vadovėliui, kuri apima visas pamokos struktūrines dalis ir pateikia joms reikalingą medžiagą: teoriją, užduotis, virtualius mokymosi išteklius, infografikus ir santraukas kiekvienai temai. „EMA pamokos“ suteikia mokytojui galimybę pritaikyti turinį savo poreikiams bei suteikia išsamią mokinių veiklos statistiką.
Kas yra EMA mažiesiems?
4–6 metų vaikai mokytis skaičiuoti, rašyti ir pažinti pasaulį gali interaktyviai ir išmaniai. EMA MAŽIESIEMS matematika ir pasaulio pažinimas tai:
Vaikai norės klasės ir namų darbų bei su malonumu juos atliks. Įsivaizduokite: Jūsų vaikas prašo užduočių, ir tai realybė!
Be šių įgūdžių šiandien nė žingsnio, o šalies mastu – tai kol kas viena didžiausių švietimo problemų.
Atlikdami užduotis vaikai mokysis analizuoti, vertinti, susieti, darys išvadas ir formuluos rekomendacijas.
Kiekvienoje temoje vaikai atliks tokio tipo užduotis, kurios naudojamos ir nacionalinių mokinių pasiekimų testuose. Todėl tokių patikrinimų metu užduotys jų nestebins, jie jausis saugiai ir užtikrintai.
Mokymasis gali būti patrauklus ir įtraukiantis bei patenkinantis visų ugdymo proceso dalyvių norus.
Tėvų rūpestis dėl savo vaikų gerovės yra natūralus ir suprantamas. Išleisdami savo atžalas į mokyklą, tėvai linki, kad joje vaikai ne tik pasisemtų reikiamų žinių, bet ir atskleistų savo talentus, ir gabumus, jaustųsi bei būtų saugioje ir draugiškoje aplinkoje, patirtų sėkmės jausmą. Tėvams kyla įvairių klausimų: apie dėvimą uniformą, užklasinę veiklą, suolo draugo įpročius, pasiekimų vertinimą ir pan.
Sūnus nenoriai eina į mokyklą: vis skundžiasi, kad per pamokas jam yra nuobodu. Girdėjau, kad EMA naudojančių klasių vaikai būna labiau įsitraukę į mokymosi procesą? Kaip būtent? Ugnė, 3-ioko Martyno mama
Dukra lanko 5 klasę. Lietuvių kalba sekasi puikiai: namų darbus padaro greitai, vertinimai geri. Nepaisant to, mes su vyru jaučiame, kad skiriant daugiau dėmesio, jos rezultatai galėtų būti dar geresni. O prie matematikos pasėdi ilgiau, informaciją įsisavina lėčiau, dažnai užduotis sprendžiame kartu. Ar yra įrankiai, kurie padėtų vaikui siekti geriausių rezultatų, atsižvelgiant būtent į jo gabumus?
Pastebėjau, kad pažaidęs prie kompiuterio, vaikas tampa agresyvesnis, sunkiai sukalbamas. Ar tikrai verta dar ir mokykloje naudoti elektronines priemones?
EMA patinka vaikams